
הגיאוגרפית בתקשורת
במהלך שנות קיומה של החברה הגיאוגרפית, הספקנו לייצר לא מעט עניין בתקשורת.
החברה שינתה את עולם הטיולים הישראלי והכניסה ללקסיקון את המונח “טיולים גיאוגרפיים”, פרצה דרך למגוון יעדים חדשים כמו סין ואינדונזיה והקימה פרויקטים מדוברים ויוצאי דופן כגון ה”איסוזו צ’אלנג'” ו”מלכת המדבר”.
במקביל, הניסיון הרב שנצבר אצל מנהלי המוצר ומדריכי הטיולים שלנו הפך את החברה למעין בלתי נדלה של תוכן ומידע גיאוגרפי.
בעקבות כך נפתח מתחם תוכן מיוחד בערוץ החופש של אתר Ynet, מדריכינו מוזמנים להרצות ולהתראיין בערוצי התקשורת השונים והרחבנו את שיתוף הפעולה עם הפקת תכניות בתחום הטיולים כמו “המסע המופלא של אהרוני וגידי”.
אספנו כאן מבחר תכנים מעניינים שהופיעו בתקשורת, בהם היינו מעורבים במהלך השנים האחרונות.
להנאתכם.

המסע המופלא, 01.09.14אהרוני וגידי מגיעים למרוקו ויוצאים, יחד עם דודו אדרי, המומחה שלנו למרוקו, למסע בעקבות הקוסקוס והטאג׳ין. מסע שמביא אותם ממרקש הגועשת והצבעונית ועד לשבטי הברברים בלב הרי האטלס.

YNET, 30.05.14מחופי ריו דה ז’נרו ועד לבירת האמזונס. לרגל המונדיאל – עוז אליו, המומחה שלנו לברזיל, הכין עבורכם מדריך עם כל הפרטים, הטיפים וההמלצות לערים שמארחות את המשחקים בארץ הטרופית היפהפייה.

מוסף 7 ימים, 08.07.11רונה רמון יצאה למסע מלכת המדבר עם קבוצת נשים יוצאות דופן, לגלות את האזורים הפראיים של סין – ואת עצמן מחדש.
